February 02, 2010

cinta.

malam nie rasa spt ingin menaip.
tibe2 rase mcm jatuh cinta.
ya. saya jatuh cinta.
mmg tido xlena tadi.
sbb baru sedar diri ini jatuh cinta masa nak nap tdi.

semgu nie mmg trase sgt penat.
cuba sehabes baek dah demi yg tercinta.
mmg kita akan try buat yg terbaek kan kalo hati da suka?
tapi sape ckp kite xkan pernah penat?
xkan pernah menyalah? xkan pernah putus asa?

tapi betul la org ckp.
mula2 benci. pastu bila da ari2 kene tatap dia.
bila ari2 hanya pasal dia.
sape x jatuh cinta walau susah mane pon?
tapi xleh deny.
salu je rase nak blk msia bile da merajuk.
hahahahaha~~~ :P


okay.
sbnrnye.
saya suka medic. (baru sedar)
tapi saya penatlah kalo asyik nak exam je.
nak kene habeskan beratus2 mukasurat demi sehelai exam paper.
tapi. saya slalu dgr org ckp canie.


"ALLAH xkan menguji hambanya melainkan sesuai dengan kemampuannya~"
:)

2 comments:

::aku budak baru belajar:: said...

tajuk cliche kaw2..!!haha

amalina rashid said...

heh.
sukati ak la buc!! XP
1st tyme nih jatuh cinta...
wakakakakaka

*slps sethun ak knal medic nie. baru ak jth cinta. ahaksss~ :P*