December 15, 2009

cemburu ke?

blog skrg xsebesh satu ketika dahulu.
my frens pon da ramai mlas nak bt post baru.
ade yg da delete trus. ade yg biarkan je bagai tidak bertuan.
hakikatnye, saya juge sudah kurang rajen membuat post baru.
*sape je nak bca blog ko nie amalinaaa.... -.-"*


semalam baru lepas exam commed.
22nd exam lagy.
lately, sya rindu msia! (of course org2nye)
kalo org2 d msia ade d alex. saya xkesah brape tebal pon habuk kat tepi jalan tuh.
summer 09 septtnye digunakan sebaeknye.
tapi bile org tnye "homesick ke?" "country sick?"
saya x rase begitu. saya biase saje.


tapi bila saya baca blog nie
rase jeles mcm jeles ngan org yg dpt 4-flat bile anda hny dpt 3.
hehe. gler tah pape perumpamaan.
tapi sbnrnya jeles mcm tgk org laen da gi umrah. anda bile lagy? huhu~
eyh. blog tue ckp parents nye mahu ke sini.
msti prsaan jiran kesygan sorng nie berbunga2.
mcm satu msia nak dtg kan!?
*uncle auntie dtg alex jugak ehhh :)*



k lah.. exam 22nd nie tpi buat mcm exam tahun depan jer...
*brape ari je pon lagy nak tahun depan kan?? hehehehe*